Help Desk
Behovet for IT-support kan variere meget i takt med sæsonbetonet pres eller markedsvilkår. Derfor tilbyder vi en agil Help Desk og supportløsning, som tilpasses din virksomhed.
Løsningen er skalérbar, fleksibel og kan ændres inden for kort tid.
Undgå nedetid i driften, skab overblik over forstyrrelser og få kompetent og værdifuld hjælp – uanset hvornår behovet opstår.
For os handler det om at skabe det rigtige match mellem behov, løsning og vores samarbejde.
Igennem vores samarbejde vægter vi tæt dialog, hvor vi kan tage højde for ændringer i din virksomhed, ændrede markedskrav eller andre organisatoriske ændringer, der kræver tilretning af aftalen.
Skal det gå hurtigere, er vi altid kun et opkald væk.
Vores supportafdeling sidder som en central nerve i hele organisationen. Som kunde i vores supportafdeling vil du opleve, hvordan vores dygtige team altid svarer, altid er løsningsorienterede og altid står på mål for, at du får den leverance, hjælp og support, som du regner med og betaler for.
Vores supporterer er til stede 24/7, de tager altid telefonen, og de arbejder benhårdt på, at du oplever en så effektiv løsning på dit problem som muligt.
Support, der skaber optimale arbejdsbetingelser
Udfordringen bliver løst med det samme
Der er ikke noget mere belastende (og irriterende) for en virksomhed, når IT-systemerne og værktøjerne ikke virker. En enkelt medarbejder, der ikke kan arbejde i en halv dag pga. et IT-problem, er dyre penge, ja – rent spild. Værre er det, hvis jeres interne IT-supporter er syg eller har ferie. Så bliver de halve dage til flere dage.
Når du overlader IT-supporten til vores Help Desk er udfordringen løst med det samme. For vi er altid på arbejde, og vi er flere, der kan dele opgaven.
Vi har ydet denne form for support og Help Desk gennem alle de år, vi har eksisteret. Vi ved derfor, hvad det kræver, og vi ved, hvilket ansvar vi får lagt i vores hænder.
Få overblik over alle nedbrud og udfordringer
Det koster mange ressourcer at have et driftsstop. Også selvom det kun er på en enkelt medarbejders arbejdsstation. Men har du egentlig et overblik over, hvor meget det koster at have problemer med din virksomheds IT?
Når du har en Help Desk aftale med os, registrerer vi de udfordringer, som du og dine medarbejdere har. Vi holder dig løbende orienterede om udviklingen i sagen og sikrer klar og tydelig kommunikation om, hvornår udfordringen er løst og hvordan. Alt dette samles i rapportering, der bringer overblik over din virksomheds drift og IT-løsning. Viden, der kan sættes i spil i forhold til effektivisering og reducering af omkostningerne.
Kundetilfredshedsmålinger
Det hjælper os med at forstå dit unikke behov og forventninger, hvilket gør det muligt for os at justere og forbedre vores Help Desk-tjenester kontinuerligt. Din tilfredshed er vores højeste prioritet, og vi stræber efter at overgå dine forventninger i hver samtale.
24/7 support
Vi tilbyder udvidet support efter åbningstid for at sikre, at dine IT-udfordringer løses hurtigt og effektivt, uanset tidspunktet. Vores team af supportteknikere er tilgængelige for at yde hjælp, når du har allermest brug for det.
På den måde sikrer vi, at din virksomhed kan fortsætte med at operere problemfrit, selv i tilfælde af uventede IT-problemer uden for normal arbejdstid.
- Døgnet rundt: Vores Help Desk er klar, når du har behovet.
- Fleksible løsninger: Vælg mellem komplet eller on-demand support.
- Undgå nedetid: Hurtig hjælp, når du har brug for det – også uden din for åbningstid.
Sikkerhedsforanstaltninger
Vores Help Desk følger strenge sikkerhedsprotokoller og overholder de nyeste databeskyttelsesregler. Vi anvender avancerede krypteringsteknikker og sikkerhedssystemer for at sikre, at alle data håndteres med den højeste grad af fortrolighed. Vores team er regelmæssigt uddannet i sikkerhedsbedste praksis, og vi gennemfører løbende revisioner for at sikre, at vores systemer er sikre og pålidelige.
Lad os tage ansvaret for, at din drift kører, og du undgår nedetid.
Vi starter altid med en uforpligtende samtale.